Jiho

igår hade jag någonting att göra hela dagen, det var riktigt skönt, att inte få chansen att sätta sig ner och bara ta det lugnt.. Ibland känner även jag så ;p
Jobbade till fyra sen hem och fixa upp mig lite drog till hotellet på mongolsk buffé på hotellet med mamma, pappa, kim, marie och tommy., Sen hem surra med kim lite se när han drev runt på internet. Pratade med micke och gick över dit en sväng sen for jag till bror med frida och mats, dom kom på idén om jokkmokk och opera. Frida fick köra fort för att hinna till statiol, vi skulle ha korv, men självklart var ju den slut! (Tror hon bara sa så för att hon ville stänga fort) Jag och frida handla godis istället och kent och mats mackor, som dom bara åt halva av :p Sen dro dom in på opera medans jag och frida raggade runt lite..
Sen for vi hem, då var klockan två och jag var trött. Somnade som en stock!

idag skulle jag till stan egentligen, men det hoppade jag över. Till vilken nytta vet jag ju egentligen inte längre? Sparade väl in några kronor säkert på det hela..


Nu ska jag invänta min familj, lät som att dom var påväg hem snart :)

trevlig helg!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: