jag ger upp

jag har tråkigt, ingen är vaken, ingen intressant iaf och jag är pigg. Kanske jag borde försöka få normala sovtider nu, det här är nog min chans..

Vuollerim nu iaf, jag höll mig ifrån dig och det är jag riktigt nöjd över, ska nog göra det här framöver. Det finns ingen mening att kämpa för en vänskap som är så ovälkommen från ditt håll. Det har alltid varit antingen eller för dig, och för mig är det omöjligt att förstå hur ens känslor kan känna så. Antingen är allt där eller ingenting. Och att jag vänt mig till dig när jag mått dåligt tycker jag du borde bara se som ett tecken hur trygg du alltid har fått mig att känna. Hur mycket jag behövt dig där vid min sida iaf. Nu var jag lite väl öppen här men det är väl kanske enda sättet att få dig att lyssna, nu ska jag lämna dig ifred.



morgondagen då? Jag har ingen aning, hitta på nå med mig kära vuollerimbor :)


slänger in några test.
puss


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: