ett av två avklarat

Nu är en tenta avklarad iaf, nästa blir på onsdag! Jag har panik, jag har inte hunnit plugga nå på den än och nu är jag helt utmattad över att äntligen gjort bort den här. Men det är väl bara ta nya tag, tänkte börja efter middagen och ta en hel kväll/natt med endast hälsa på hjärnan, det låter väl skoj. Jag säger bara det, ni som har tänkt börja plugga tänk en,två,tre gånger innan ni bestämmer er.. Men det ska bli förjävla kul när jag är klar och redo, haha bara 2,5 år kvar :p

Nej nu ska jag ta en telefonrunda och sen vila lite..
puss





idag känns allt faktiskt lite bättre, jag mår inte bra. Men på nått vis tvingar jag tillbaka dom där jobbiga känslorna i mitt inre, jag har inte tid att ta tag i dom nu även fast dom bubblade upp till ytan i lördags så försöker jag hålla dom i shack ett tag till. Jag orkar helt enkelt inte.. Och ibland tror jag faktiskt att du tycker jag förtjänar att känns så här..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: