tjuvjävlar!!!

nu vare ett tag sen jag alls var in på datorn. Dagarna har då gått ruskigt fort. Igår när jag skulle gå till bilen efter jag slutat skolan upptäcker jag att alla rutor är nere på bilen, den var full med snö och stereon var snodd! jag grät av ilska! Robert fick komma med en sop och sen fick jag polisanmäla.. Så nu har jag ingen bilstereo nå längre.. Det kändes som hela min dag var förstörd men robban lyckades rädda den ganska bra ;) Vi såg oth och bara hade massa mys för oss resten av dagen, underbart!


ibland förstår jag mig inte på vissa, som vanligt. Det känns som att ni vill göra mig ledsen faktiskt.


vad h'nder ihelgen? plugga kanske.
tjoo

KOMMENTARER


Har du inget larm på biljäveln?

2009-02-24 // 21:49:21

Nödvändigt! Varför inte bara skaffa ett jobb och köpa en egen?! :S

2009-02-24 // 22:25:59
Anonym

snåla lulebor

2009-02-24 // 22:32:12

Meen va fan?! Guuud så jobbigt. Jag hade nog blivit gode hysterisk...

2009-02-25 // 00:16:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: