saknar tid och lite till

på natten funderar man som bäst? Haha snarare som mest :p..

Idag har jag varit på stan med cecilia, vi tog en fika och gick lite på stan :) Riktigt underbart att få henne tillbaka till luleå för en stund! Sen har Sofie varit hit och vi gjorde klart en labbrapport även fast det gick segt. Det känns att vi inte är på hugget den här kursen, ingen av oss. Men vi kommer väl igen snart.. Det löser sig :)

Ska ta och läsa lite vårdhygien inför imorgon, kolla igenom vad det är jag ska ha gjort under mina fältstudier, det är som dags nu. Och sen ska jag ta och plocka undan lite innan jag går i säng för det är fan grejer överallt här nu.. Och bara det gör ju att man är seg.

Imorgon blir det upp tidigt, hade tänkt mig vid åtta. Då min kära pojkvän förhoppningsvis kommer ihåg att ring och väcka mig och att inte ställa massa dumma frågor ;p haha. Måste hinna fika, fixa mig och skotta av bilen till elva sen snabbt ner på leos för lite lunch med cissi och förhoppningsvis levi :) och sen tillbaka för att hinna med bussen som går 12.55, men det borde jag väl ändå hinna. Bara jag tar mig upp så!

ska ta och betala lite skulder och göra nytta för att hinna ta mig i säng innan det bli morgon. Men det är verkligen sjukt trist att sova själv. Jag vet inte vad det är med mig, men jag saknar robert så otroligt mycket. Det brukar jag inte, eller joo det brukar jag men inte så här mycket!

jaja det ordnar sig, jag har ju en hel del att göra så förhoppningsvis går tiden fort.
godnatt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: