på bättringsvägen känns det som

idag känns det faktiskt bättre. Bara 38 graders feber och huvudvärken är inte så farlig nu när jag tagit en ipren. Igår var däremot en jävla tung dag! Hoja det var längesen jag var så hä sjuk, och 40 graders feber har jag nog aldrig haft tidigare, inte enligt min mor iaf..

Jag förstår då inte hur robert orkar vara här med mig, för jag har då inte varit mycket till sällskap, antingen har jag sovit eller så har jag klagat över huvudvärken... Men han är verkligen en klippa, han är verkligen den bästa som finns!



Får se om det blir vuollerim senare, det känns som att det vore en bra ide så slipper robban vara med mig konstant, och mamma har bakat bullar idag sa hon. Det kanske gör mig lite friskare ;) haha.
Nu ska jag vänta på att hjärtat kommer hem igen med schampoo och balsam åt mig och sen ska jag hoppa i duschen, för fräsch är ju det sista ordet man kan kalla mig!

pusshej

KOMMENTARER


Jag har fått vinterkräksjukan :'(

2009-02-20 // 13:01:28
robert

HAHAHA

2009-02-20 // 13:50:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: