massa skola bara

praktisk eximination imorgon. Jag har inte pluggat ¨nå! Kom hem vid sex sen åt jag och somnade framför tvn. Helt död efter en heldag på skolan och tre timmars sömn. Nu är jag vaken och måste verkligen ta tag i det här annars kommer det gå åt fan för mig, jag är nervös.. Jag kan inte sånt här, och jag vet inte ens vars man ska hitta hur man gör en steril uppdukning t.ex.... Allt känns hopplöst :(
Blir nog en sen kväll ikväll också om det här nånsin ska gå.

Imorgon ska vi också skriva tryck/statistik-rapporten. Och hela helgen kommer bestå av jobb för min del, en hel helg på leos :) Hoja måste på sunderbyn och hämta mina skor bara, inte glömma inte..

Ja det var väl det, inte myclet intressant att komma med, mest bara jobbiga grejer. Jag längtar tills allt det här är över, efter 26 mars ska jag njuta av några dagars chill :)
nu efterlyst sen plugg.

pusshej

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: