lycklig tjej

jag kände mig nyss lite ner, bara lite men ändå. Då knackar det på dörren och utanför står det en gubbe med en bukett blommor och frågar om det är jag som är Kajsa Amanda.. Tror ni inte att Robert Sandling är världens finaste älskling, för det tror fan jag! Hur gulligt var inte det då, så nu står jag och blir alldeles lycklig i själen när jag ser dom här vackra röda rosorna med en lapp där det står älskar dig!..

Jag kan fan sitta själv på alla hjärtans dag nu när jag har dom här blommorna att titta på, det gör mig inte ett skvatt :) Men som tur iaf är så blir jag inte själv för det blir räkkväll med tjejerna istället :)

Nej nu måste jag göra mig iordning och bege mig mot busshållsplatsen.



Jag älskar dig robban älskling :)
pusshej


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: