kolsvart

jag har ont i huvudet, jag borde äta och städa. Har inte bytt julgardinerna än, det är så mycket lättare få upp dom än ner dom, pyntet är däremot borta förlängesen bara så ni vet, så ni inte tror att jag är så lat! :p

Skönt med luleå och skönt med ett upp fräschat hår. Jobbigt med skola imorse, var ett tag sen kändes det som och idag planera vi in när vi ska hinna med alla rapporter som ska vara inne innan allt pluggande sätter fart. Borde sätta fart med det nu, känns som att alla har gjort det utom jag, men idag lugnade några klasskamrater med att inte alls så var fallet, en lättnad!

Nu ska jag äta lite tonfisk och makaroner som vanligt, orkar inte handla idag, imorgon däremot ska jag ta mig dit efter jag har gjort bort projektet skotta bort all snö från min bil, det är inte lite heller! hååå..


Nu ska jag äta, spela poker med min bror, chilla, ta det lugnt, kanske städa, se lite andra avenyn, ringa nått samtal, ja bara göra nånting..


btw min surgranne har flyttat! :D

















ps. I love you!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: