gnällkaj

feber är uppe i 38,8 grader nu. Har iaf unna mig en alvedon eftersom jag var rädd att skallen skulle sprängas.. Och nu svettas jag så då är väl febern på väg ner lite iaf. Skulle behöva laga mig nå mat men har ingen ork, speciellt inte när jag inte ens har nog matlust.. Jag vill bara somna så om huvudvärken bara lugnar sig lite ska jag ge det ett nytt försök.

Synd att alla tvprogram suger en onsdag vi den här tiden...

Jag vet att jag är gnällig men jag blir så när jag är sjuk, kanske för att jag typ aldrig är det. Och det är då en jäkla tur för då skulle nog ingen stå ut med mig..


ska sova n u och försöka låta lite gladare nästa inlägg.
puss

KOMMENTARER


Usch, lät inte alls roligt! Hoppas du kryar på dig snart! :)

2009-02-18 // 14:18:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: