fattig student

Kom nyss hem från fältstudier, alldeles slut. Försov mig imorse men det gjorde inte så mycket efter som jag ändå gjorde vårdhygien fler timmar än vad som var nödvändigt plus att min handledare varit sjuk idag så jag har ändå bara varit med en undersköterska hela dagen, fick till och med slutat en timme tidigare :)

Nu sitter jag och grämjer mig över min usla ekonomi, även fast jag jobbat som ett psyk i dec så räcker inte pengarna till! Födelsedagar, böcker och hyror hit och dit. Plus att jag fått en bok till övers som egentligen Sofia skulle köpa men jag vet inte vad som hände, det blev väl ett missförstånd nånstans på vägen så nu står jag med en oöppnad och oanvänd grundläggande omvårdnad 1 till salu. 340 spänn är fan rätt mycket för en fattig student. Haha ska nog kräva halva summan av Sofia ;p
 Plus att min bilbatteri troligtvis frusit sönder och jag ska och laga en tand nästa månad.. Jag blir less, kan jag inte bara få bli rik! vinna lite pengar, vore som alldeles suveränt och lägligt :)

Funderar på att gå och handla, men det känns också jobbigt nu när jag inte har bilen. Jag har blivit bortskämd och lat..


nej nu ska jag sluta och klaga och kanske ta en dusch och lägga mig framför tvn. Bara ta det lugnt, mys.
tjoo

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: