en februaridag

fortfarande sjuk, och huvudet värker som aldrig förr. Är lite rädd för värktabletter så jag håller ut ett tag till.. febern är fortfarande kvar men har gått ner litegrann ligger bara kring 38 grader nu så det känns skönt. Hostan är kvar och nu har jag även blivit täppt i näsan. Kan inte det här bara gå över så jag får en fri helg, jag hade faktiskt längtat efter en lång helg men det sket sig ju.. Anders ringde från leos och hörde om jag kunde jobba på söndag, men jag tackade nej är rädd att det här håller i sig så.

Imorgon blir det kanske vuollerim om jag är bättre annars orkar jag nog inte, är nog lugnare och skönare här :) Och jag har ju världens bästa som tar hand om mig här så bättre än så är kan det ju inte bli, han lagar mat och städar medans jag bara ligger här på soffan och sover. Nu hoppas jag bara på att bli frisk, snarast! Det suger verkligen att vara sjuk, verkligen. Jag ska aldrig mer tänka att det vore skönt att vara sjuk och bara ligga hemma, för det är det fan inte!


nu ska jag vila igen!
hejsvejs

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: