brinner det?

det luktar rostat i hela lägenheten, och jag har inte rostat nå! Jag är rädd tänk om det brinner här nånstans i huset. Jag bor ju som högst upp så då lär jag ju brinna inne om jag inte hinner hoppa ut genom fönstret och bryta alla ben eller springa genom elden och få brännskador på hela kroppen.. Var ut i trapphuset och lukta också men jag kunde som inte avgöra om det luktade brännt eller inte. Har ju som nå fel på mitt luktsinne har jag ju märkt på sistone så det är säkert inget, men jag tycker iaf det är obehagligt. speciellt när det är på natten!

Jaja ni ser ju om jag lever imorgon, lär ju inte våga gå i säng än på nån timme nu :(



hej

KOMMENTARER


Petra

haha, igår i skolan gick jag runt och tyckte det luktade bränt.. Jag kanske också har nå fel på luktsinnet? :P

2009-02-18 // 15:42:11
Anonym

Ni tänker för mycket ^^

2009-02-20 // 12:35:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: