welcome

lagat lunch idag, det är verkligen inte ofta det händer. Antingen har jag matlåda eller så går jag på subway. Är jag hemma stiger jag oftast upp lagomt till lunchtid så då blir det frukost istället :) Idag blev det iaf fattiga riddare när jag kom hem från skolan.
Nu är litteraturseminariet bortgjort, så skönt! När det var klart begav jag mig till lulebo och skrev på hyreskontraktet samt sa upp den här lägenheten, så nu är det klart den 18 januari blir jag porsöbo :)

Hittade min skaburbian collective skiva i bilen idag, den gör mig glad. Luleås musikstolthet, lättt!
Speciellt den här, den är så fin.




Nu ska jag vara flitig och plugga, hela dagen lång så önska mig lycka till.
tjosan! :)


KOMMENTARER


Porsöbo, me like a lot! :D <3

Kan inte sluta skratta åt "tanten på krogen";) haha

2009-12-15 // 17:58:22

Ja, nu är det bäst att du pluggar! Så roligt med läggan, ska bli kul att se ditt nya boende sen:) Kram kram

2009-12-16 // 18:38:35
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: