tre dagar kvar

ihelgen har vi som sagt bott på hotell, jag och min familj. Jättemysigt var det, bra grejer :) Nu däremot har jag sjuhundratusen saker som borde och måste göras. Jag behöver plugga och tvätta, städa och packa. Imorgon kl 9 har jag tenta och kl 15.45 ska jag befinna mig på bjärka för att jobba ett pass kväll där. Och självklart har jag blivit förkyld IGEN! Jag förtjänar det inte, efter en sån jävla seg förkylning tror man ju att man borde vara fri sånt där ett tag men inte, den har klamrat sig fast och vägrar släppa.
Morgondagen det lär ju bli stressig men på nått vis bruka det lösa sig..

Nu är min lägenhet ute på lulebo såg jag, usch känns sjukt vemodigt. Hemskt vad jag har fäst mig vid den här, men det kommer bli bra och jag kommer njuta att få vara nära mina fina tjejer där borta :D



På några dagar är det julafton och det känns helt sjukt! Men jag längtar för jag älskar julen, finns nästan inge bättre även fast jag ska jobba och vi kommer vara en mycket liten skara som firar jul ihop iår.
Nej nu ska jag ner i tvättstugan hänga tvätt och starta igång med tentaplugg.


pusss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: