tjorv

det är mycket tjaffs med dessa lägenheter. Ena killlen har aldrig på mobilen är alltså omöjlig att få tag på, den andra är i princip aldrig hemma. Imorgon har han iaf lovat att han ska hålla sig hemma mellan 17 och 18, den ligger två våningar ovanför Bettan så jag hoppas att den är fin och att den som står innan mig i kön tackar nej. Annars har jag ju en som jag står först på så hur som helst blir det nog flyttt, om dom nu inte är jätteskabbiga :p

Problemet just nu är väl att det är tre månaders uppsägnings tid på denna, om ingen väljer att ta den innnan. Jag har fan inte råd med det! :( Men det blir ett senare problem!

Här är en bild på min nya mobil, jag gillar den! Tack mamma och pappa för att ni sponsrade er fattiga dotter lite :)





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: