T R Ö T T

idag är en jobbig dag, jag måste göra så mycket tråkigt så jag vet inte ens vars jag ska börja. Jag måste, städa och laga mat sen har ska jag plugga inför seminariet imorgon samt sätta igång med tentaplugget. Det måste verkligen göras nuuuu! Jag måste duscha också, mitt hår är äckligt. Jag är så trött och lessssssss!
Förlåt att jag klagar och gnäller. Egentligen har jag kommit ifrån det, men just idag kändes det jobbigt bara.

Imorgon ska jag skriva på avtalsbeställningen för lägenheten på porsön och då finnns det ingen återvändo. Usch det känns lite jobbigt faktiskt.


Nu ska jag göra nå vettigt. Bjuder på en bild på mig idag, bilder säger mer än tusen ord.
Sen lovar jag att komma tillbaka och vara på topphumör ;)





hejdå!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: