svammel

dagen har gått sjuk fort idag, jag hade så många planer och hittills har inte mycket blivit av. Har iaf hunnit på skolan ikväll och träna lite stickande :) Sen for vi till Sofie, drack te och käka lusselängd, riktigt gott var det :)

Nu har jag ätit mat och kollar bonde söker fru, ska snart ta tag i den sista städningen och sen ska jag försöka bli av med lite skolarbete.
Imorgon hoppas jag på en effektiv pluggdag, måste verkligen sätta igång!


Helgen är redan planerad och det känns skönt, fest och fest står på schemat som vanligt nuförtiden. Men det gör inget för helgen därpå ska jag och min familj ägna tid med varandra, så då blir det nog bara lugnt. Vi firar lite jul innan eftersom Kent inte är hemma på julafton. Vi ska bo på hotell och grejer, kommer bli riktigt najs med hotellfrukost iaf :D



Har precis lagt in lite bilder från mobil, var tvungen testa kameran och den funkade helt okej. Bjuder på en bild! :)

 

hej så länge!


KOMMENTARER


Simon

Du ser så vänlig ut!

2009-12-10 // 00:11:44

Jag är väl vänlig? ;)

2009-12-10 // 00:51:53

nää.. du ser snygg ut !! :D

2009-12-10 // 10:38:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: