snabbis

Den här helgen har gått så sjukt fort. Ifredags var det som sagt julhandling på dagen sen på kvällen for jag och Emil till Ola för fest, vi hade ett mission på g men det blev inget av det så vi begav oss in till stan och hängde på allstar, träffade fler från deras klass och hade det trevligt :)

På lördag mådde jag inte så bra, men klockan tre dök Alex upp och taggade till mig, vi for på Annsos inflyttningsfest och sen var det stuk som gällde. Tyvärr stod det en surfitta till vakt och vägrade släppa in Alexandra så hon tog taxi hem, i efterhand borde jag kanske följt med henne för mot slutet blev det massa fylledrama. Trist, hatar tjaffs.. Som tur var löste sig allt idag! :)



Den här dagen har varit seg, skulle städa. Lovade till och med mamma det men nått annnat kom emellan ;p
Nu ska jag iaf sova. Hade tänkt lägga upp bilder men då kom jag ju på att min laddare till kameran är borta, det har den varit i sisådär några månader. Det är ju fan inte första gången jag tappar bort den helller, hur svårt kan det vara att hålla reda på sina grejer. Jag är så jävla slarvig!


Imorgon blir det ännu mer rapportskrivning så godnatt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: