sjuttonde december

har pluggat hela dagen, eller det har jag inte alls men jag har tänkt och försökt. Jag har iaf inte tagit mig för nånting annat. Trodde jag var hyffsat duktig på tentan enda tills jag börja kolla igenom gamla tentorna. Då släcktes allt mitt hopp och det kändes som att jag bara gav upp hela skiten. Men för en timme sen tog jag mig i kragen igen, gick igenom skiten och insåg att det bara var ett fåtal frågor jag var tvungen leta reda på svaren på. Så nu måste jag bara prenta in allt i skallen innan klockan nio. Som vanligt vågar jag ju inte sova heller så det får jag ta när jag kommer hem. Sen blir det bara att sätta igång med nästa tenta. Just nu ser jag inte ljuset, inte slutet i det här helvete. Inte blir det ju bättre när man hör, läser och vet att typ nästan alla andra har lov nu eller snart. Inga mer tentor eller skit iaf. Flera har redan åkt hem härifrån men jag sitter fortfarande fast i skiten. Får skylla mig själv, jag vet! Men det känns ändå surt :p

Har fått massvis med jobb till jul iaf vilket känns toppen great, jag är i stort behov av pengar speciellt om jag kommer stå med dubbla hyror i drygt 2 månader. Känns ju inte sådär jävla roligt. Bara hopppas på att nästa lägenhetshyrare vill ha den fort som attans ;)

Igår slog jag in lite julklappar och lyssnade på julmusik, julen är verkligen det bästa som finns och efter helgen lär det ju inte bli sämre när vi ska riktig julmys hela famijen med hotellfrukost, god mat, julklappslekar och massa andra roliga aktiviteter :D



Så nu tar jag tjuren i hornen och siktar mot helgen!
hej hörrni :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: