julstök

Hej. Nu äntligen efter flera flera dagars försök till någonting som liknar en städning och pyntning har jag äntligen tagit tag i det. Sjukt smutsigt har jag, det kommer ta tid! Har hunnit städa köket och hallen. Toan, sovrummet och vardagsrummet är fortfarande kvar plus alla julsaker och gardiner som ska upp. Men Lars Vegas trio hjälper mig på vägen, vi lyssnade alltid på den skivan hemma kring jul när vi var små. Så det finns ingenting som gör mig så sugen på julen som när jag lyssnar på den, dessutom är dom riktigt roliga, haha :)


Maria tipsade mig om en krönika som Magnus Ekelund hade skrivit i kuriren idag, här kan ni läsa den, den är riktigt bra speciellt näst sista meningen ;) hihi.


Nu ska jag fortsätta innan jag blir slö, efter 17 nån gång ska jag iväg och kolla på lägenheterna :D
pusshej

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: