juletider

Nu är jag hemma i Vuollerim på Långgatan 19, i vårat fina hus :) Jag älskar det här huset och mamma har gjort det extra julmysigt i år. Jobbar för fullt och tjänar pengar, gick kort idag så slutade redan 12.30. Borde väl vila nu så jag blir frisk, förkylningen blir bara värre och snart har jag helt tappat rösten. Det är inte läge för det eftersom jag inte kan jobba då vilket resulterar i att jag inte heller får nå extra monyessss :P

Igår bakade mamma drömmar och sen klädde vi granen, den blev snygg :D



Nu lyssnar jag på musik och ska väl ta och packa upp alla mina kläder eller slänga mig i duschen men i och med att jag ska hämta mamma från jobbet på dryga timmen lär jag ju hänga här tills dess.


Känns som att jag aldrig har nå vettigt att skriva här nå mer, blir bara en ointressant röra men läsarantalet ökar ju ändå så det verkar ju inte spela nån roll. Jag gör ett ynka försöka att få veta vilka ni är, skriv en rad är ni söt för det är sälllan ni gör det faktiskt :p
Hur som God Jul på er alla! :)
pusse


KOMMENTARER


god jul snyggo! :D krya på dig

2009-12-22 // 20:44:07
Sebbe

God Jul Kajsa, ses på Juldagen! :)

2009-12-23 // 07:55:49
Sebbe

God Jul Kajsa! Hoppas du har varit snäll iår så tomten ger dig mycke paket :) Vi ses på juldagen!

2009-12-23 // 07:58:28
Sebbe

Haha, vart nå fel med sidan, så nu trodde du att du fick massor med kommentarer :P

2009-12-23 // 07:59:32

God Jul på er båda! :) Och ja vi ses i övermorgon Sebastian, grattis i förskott :)

2009-12-23 // 14:54:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: