higher!

jag blir tooookig. Det är så mycket jag skulle vilja skriva av mig nu men det går liksom inte om fel personer skulle råka läsa. Jag orkar inte med sånt, jag måste skaffa mig en dagbok! :p
Just nu kan jag inte koncentrera mig på nånting, allt blir bara halvgjort. Brukar iofs vara så för mig när tentaplugg närmar sig.


I övrigt längtar jag till julen nu, ska bli mysigt även fast vi nog kommer ha den lugnaste julen på länge. Dessutom ska jag jobba.

Glömde min tvättid idag igen vilket sög ballle. Ska ner och boka en ny och slå på motorvärmaren snart, sen blir det väl snart sängen antar jag?



JÅJÅ men jag skullle ju vara gladare nu och det är jag faktiskt ändå för när jag bläddra förbi Jessicas blogg idag upptäckte jag att Callle gjorde idol vinnarlåten gryyyyymt bra! Fan att jag missade det, och ni som missade det i Jessicas blogg eller på tvn får det här för det här måste man bara se! ;)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: