happyland :)

seg dag, fin dag, theresedag osv. Jag gillar egentligen inte söndagar men eftersom jag antingen har jobbat, pluggat eller festat och i fortsättningen kommer jobba, plugga eller festa så var det otroligt skönt med en avstickare. Vi skippade staden eftersom vi insåg att vi inte hade nå ärenden där, dessutom ska jag snart ner igen så :) Jag längtar hem till lulecity och alla mina fina vänner där. Sötaste finaste Hanna är också hemma och hon ska jag hinna se innan hon åker neråt igen, vi ska ha häng. Jag måste också hinna med massa plugg och tråkigheter så nästa måndag blir jag lulebo igen :)

Vuollerim är också fint, jag är glad att jag har hunnit umgås med min familj och mina vänner här uppe, det slår lite. Alla jag känner är ändå guld så nuförtiden kvittar det vart jag är bara jag har någon av dom bästa nära mig :)

Nyår blir på långgatan i vanlig ordning, jag och therese ska stå för efterätten vilket betyder att den kommer bli nått alldeles extra, all ära till min mammas pannacotta men iår kommer det bli grymt! ;D



Fick ett par högtalare av mina bröder i julklapp, suveränt topppen bra! Nu kan jag äntligen lyssna på musik utan att det ska skrapa och låta illa, därför bjuder jag på en ny favorit-



Ha det bra så länge :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: