fylleångest

ja jag vet inte var jag ska börja. Orkar nog inte ens börja någonstans egentligen. Helgen har iaf varit bra, i fredags var det julsittning med mina underbara klasskamrater. Lördagen bestod av fest med Emil, Ola och några till rävar, slutade med subwaykäk, riktigt nöjd. Lyckades få skjuts hem och slapp dyr taxin, betalade fan ändå bra åt dom så värt det borde det varit :)

Idag har det varit en lugn söndag som vanligt, var in till stan vid 16 och åt sushi med Alex, satan vad gott det var :)


Sen att jag är grymt jobbig i fyllan ger mig fan lite ångest, det är inte ofta jag har fylleångest. Jag borde nog ha det men jag brukar som inte orka.. Men nu har jag fan det, jag har varit grymt jobbig de senaste gångerna, sorrry! :p
Äh snart bryr jag mig inte mer, imorgon är det lugnt igen hoppas jag :)

Nu blir det lite one tree hill och paradise hotel, sen är det bara ta tag i tentaplugget. Känns gryyyymt jobbigt..
ses


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: