Follow me

först och främst ska jag slå ett slag för vakna med the voice, om jag inte redan gjort det? Jaja kanske sagt det förut men hursom så är det verkligen ett underbart program. Paul, Jacob och Josefin har blivit som mina bästa vänner och de gånger jag lyckas vara vaken mellan 6.30 - 9.00 kan jag sitta och skratta för mig själv, högt. Det händer inte ens när jag kollar på en rolig komedi! :p

Idag gästade iaf Pato Pooh dom, jag har aldrig tidigare hört talas om denna kille. Tydligen är han rätt stor nu i Sverige men av nån anledning är vi ju alltid lite senare med nyheter hör uppe. Iaf så fick jag höra en låt med honom och Adam Tensta och den var riktigt bra, en hit och därför tänker jag dela med mig av den till er också.

Varsågod och God Jul! ;)



Imorgon blir det julmys med världens bästa tjejer eftersom vi inte kommer ses på en månad, det suger. Jag kommer sakna alla grupparbeten då man bara längtar till fikat så man kunde snacka skit ;P

Nu ska jag sätta igång med nästa tentaplugg. Sjukt opepp!
pusshej

KOMMENTARER


Mm, våra grupparbeten är nå alldeles extra! ;D tihi, ses sen! <3

2009-12-18 // 12:53:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: