det går för fort

varför går dagarna så fort? Jag måste plugga men hinner fan aldrig. Idag sov jag dessutom alldeles för länge. Var in till stan vid 16 och shoppade loss, fann mig en schysst klänning och skor med alldeles för hög klack för mitt eget bästa, men snygga var dom! Har försökt gå med dom  ikväll men jag kan inte :( Dessutom blir jag aslång, så trist för jag ser grymt het ut i dom ;) Kom även underfund med vad sjukt långa ben jag har :P haha.

Igår julpyntade jag hela natten, så nu har jag julgardiner, juldukar, tomtar, stjärnor, ljusstakar och värmeljus överalllt. JÄTTEMYSIGT :D Ni ska få en bild så småningom men nu har jag inte tid, ska diska och tabort nagellacket sen blir det sängen. Imorgon har vi labb i taktil massage, jag längtar! Sen blir det julsittningen på kvällen, dit längtar jag ännu mer! :)

Och på lördag blir det utgång med Emil och Ola samt några polare till Emil, perfekt avslut på den här terminen. Efter helgen blir det fan hård plugg för på torsdag har jag första tentan och just nu kan jag ingenting alls. Hojaaaa det känns grymt jobbigt.



natti!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: