break your heart

jag har P A N I K! Jag har inte pluggat ännu, jag har legat i sängen sovit och tyckt synd om mig själv för att jag är förkyld. Jag är en självömkande människa som inte fattar mitt eget bästa. Klarar jag inte tentan imorgon kommer jag gråta hela jul och nyår. Bra gjort Kajsa din jävla LOSER!!!!!!



Tur att jag hittat en bra låt, eller otur kanske. Får skylllla på att det är den som inte sliter mig från datorn nu. För inte fan är det då bloggar och facebook. Jo jag är en stor nörd också! Fan vilken insikt man får så här på kvällskvisten.

Här får ni låten bara för att den är beroendeframkallade och partytaggande och ni kommmer också hamna i träsket! ;P

Den är så skön för just nu finns det ingen som kan krossa mitt hjärta, jag är så stabil så det är helt sjukt. Ingenting kan få mig ur balans, och jag älskar det! :D



Väldigt osammanhängande och konstigt inlägg men så blir det mitt inatten när man har tentaångest.
Hörs i vlm! Nattiiii...

KOMMENTARER


Du är aldrig någon loser, galenpanna:) Hoppas tentan gick bra, <3

2009-12-21 // 12:33:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: