börja träna kanske? :)

vissa perioder känner jag mig otränad och vantrivs som bara den. Alla stunder är jag otränad, inte tjock men absolut inte fast. Vanligtvis bryr jag mig inte, jag har aldrig varit nå för träning. Det är ingenting som jag någonin tyckt varit speciellt roligt.. Men just nu vill jag ha en platt hård mage, jag vill orka hålla i hårfönen utan att måsta stanna upp och byta arm för att jag är så svag, jag vill få bort min lilla dubbelhaka och känna mig fräsch och jag vill absolut bli mer mjuk och vigulant för just nu är jag stel som en pinne. Jag är verkligen sugen på att göra nånting nu, det är dags! Jag är 21 år gammal och snart börjar jag förfalla, hittills har jag bara haft en bra matsmältning och en jäkla tur ;p

Så efter jul då jag flyttar mig själv till en lägenhet på porsön ska Sofie och Bettan/Betty/Betan/RosEli/Lisa/Bea/Bettisch/Betty Boop/Elizabeth få dra med mig på stil. Det kommer vara grymt jobbigt till en början men sen förhoppningsvis kanske jag börjar gilla det :D


Imorgon kommer Kent och Kim hit och vi ska shoppa hela, halva dagen. Sen ska jag köpa en ny telefon, handla på systemet och festa med massa roliga människor. Imorgon kommer bli en alldeles jättebra dag tror jag :)

jag är gladgladglad! :)

Förresten så har mina läsare ökat drastigt denna vecka, vad går det nu för rykten?! :p 
Haha nej det glädjer mig. Jag är inte alls som vissa som klagar och gnäller, tjatar om att lösenordskydda, ta bort bloggen, kräver att få veta vem alla är, kräver kommentarer. Vad är grejen liksom?! Visst det hade varit jätteroligt att veta vem alla är och att folk skulle kommentera mer men att bli sur och grinig för att det inte är så är ju bara rent löjligt. haha! Nej ni får vara alldeles jätte anonyma för mig ;)




pusshej

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: