beslutångest!

har inte suttit still mycket idag, skönt faktiskt. Somnade dock tilll desperate av ren utmattning. Vaknade 01.15 och tänkte nu ska jag skynda mig i säng innan jag bli pigg så kan jag stiga upp tidigt, göra massa nyttiga saker och vända tillbaka dygnet! Tog mig i säng men sen hamnade jag här, så vi får väl se hur mycket klockan hinner bli innan mina ögon väljer att släcka sig igen.


Börjar förresten bli riktigt najs här i lägenheten igen, och sen har jag sjuk beslutsångest över lägenheten på porsön. Den var fin men människorna som bodde där var äckliga och den luktade en blandning av svett, bajs och piss. UUUH säger jag!

Ska fundera över natten, synd att jag verkligen älskar den här lägenheten egentligen och att den ska ligga långt bort i ingenstans...




Imorgon ska jag börja tentaplugga!
Sovgott

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: