vända om dygnet

sista dagen jag kan bete mig så här, inga mera uppesittarkvällar. Från och med nu ska jag bli en duktig tjej som somnar innan ett iaf. Lär ju inte fungera i praktiken, men jag ska fan försöka iaf :)

Hittade Kims usbgrej som han använder när han lägger in bilder från mobilen, så jag lånade den lite och la in alla bilder från min telefon. Det var ju inte liteeee bilder. Har iaf lagt upp några på facebook :) Det jobbiga var att alla bilder blev det två av så jag har fått suttit och försöka radera kopiorna. Det var ju inte det lättaste ska jag säga, facebook hakade ju upp sig ungefär femmiljoner gånger! Höll på i drygt två timmar med den där skiten, inte värt det egentligen men nu är bilderna där iaf :p

Borde väl slänga mig i sängen nu om jag ska orka med allt som jag har tänkt. Vill ta mig iväg så det inte hinner mörkna, tänkte hinna svänga förbi Kim också och städa ren lägenheten.

Så ring och väck mig sådär vid tiotiden ni som läser det här :D


godnatt på er!

KOMMENTARER


Jag måste verkligen också vända om dygnet...jag har fortfarande sommarlovssovvanor :p

2009-08-31 // 21:17:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: