underbart

tänkte bara säga att vi fick med oss pappa ut idag på promenix, det är inte ofta det händer!  Men det var skoj :)

Annars är det på topp, jag älskar mina vänner. Jag älskar att jag fick träffa Micaela, Hanna och Sofie ihelgen. Att jag fick hänga med min underbara Alexandra, dansa med min fina Therese och att jag har Maria bara ett telefonsamtal bort när det känns jobbgt för en sekund. Jag älskar att jag har världens bästa bröder och föräldrar och att jag har världens bästa människor omkring mig. Jag skulle aldrig byta bort mitt liv med någon!
Det enda som fattades var väl Cissi och Levi ihelgen, med er hade den varit helt fulländad den här helgen :)

Till helgen blir det födelsedagsfest och farmen. Det kommer bli super! :D

Nu ska jag strax sova, bjuder på min nya favorit, den är så fin och gode nött de senaste dagarna. Helt underbar!
 



hej

KOMMENTARER


jaa fy fasen, inte var det en lång stund man fick njuta av ditt sällskap på tosdagen :P hoppas allt är fantastiskt med dig snygging!

2009-08-04 // 13:46:31

Good taste on music darling. I love the fray.

2009-08-06 // 19:56:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: