sommarnatt

har inte varit förbi sofia och simon än för att kolla på deras lilla rut, jag skäms! Men sista dagarna har det bara varit fullt upp. Jobb och sena kvällar. Igår jobbade jag kväll åt mor sen ringde micke och fråga om jag skulle med till martin. Så jag hämtade han, anton och patric och sen satte vi oss hos martin och chillade :) Dom drack vin/öl och jag var skötsam. Hämtade mor och far tilllsammans med Kim vid två tiden, var inte hemma förrän kl tre inatt och sen skulle jag upp och jobba 6.45. Inte så lyckat, försov mig.

Har jobbat till tolv och nu är jag helt trött. Ligger inne fast jag borde vara i det fina vädret. Jag borde egentligen packa inför boden men det händer som ingenting. Mamma ringde ust och tyckte jag skulle komma till spegeldammen och ta ett dopp. Så vi får se, ska väl göra ett ryck här iaf! Sen blir det duschen och iväg några mil söder ut. Tror det kommer bli en grym kväll :) Synd bara att jag är så jäkla heeees.

I förrgår var jag martin, micke och patric nere vid pärudden och grilla korv, bra utsikt, härligt sällskap och en varm och skön sommarnatt. Sånt gillar jag, jag kommer bli så ledsen när sommmarn är slut. Så nu, tillls dess så ska jag njuta ;)


så äre, tjo!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: