snart höst

kanske dags för en liten uppdatering. Men fingrarna flödar inte längre som dom gjorde förut. Har iaf haft fullt upp de senaste dagarna. Umgåtts med maria :) Majkthedike har också kommit hit och förgyller norrland :D Sen har jag tillbringat mycket tid med min storebror. Målat hans hus och hjälpt han shoppa lite kläder. Var extra stolt när jag lyckades få honom att köpa ett par supersnygg jeans. Han blev riktig stilig må jag säga. Kent har nämligen skräck för jeans. Har alltid tyckt dom varit hårda, osköna och fula. Troligtvis för att mamma tvingade på honom gamla slitna förstora jeans när han var liten.

Ikväll har det varit filmkväll med sofia, vi såg män som hatar kvinnor och den var otroligt bra. Längesen jag sett en sån bra film faktiskt. Sen blev det nån timmes surr också, sånt där gillar jag. Ska börja göra det betydligt oftare!

Imorgon blir det häng med sthlm, sätda rummet och sen vidare till jmk och lite party :)
Snart återvänder jag till underbara luleå också. Tror det kommer bli en riktigt bra höst, jag är riktigt taggad faktiskt :D


Nu borde man väl sova, natti!


från i lördags.

KOMMENTARER


hösten kommer att bli super, I know it! =D

2009-08-28 // 12:47:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: