Lulekalaset var

en bra helg, helt klart! Torsdag blev det kära återseenden, grymma skaburbian collective och ett lagomt fullt öltältet med en lagomt full Kajsa :) Avslutades ju lite mindre bra kanske, vissa var inte allls lagomt full alldeles för full och blev sne och konstig. Men jag höll mig sansad om än lite besviken. Haha men när han sen återvände sju på morgonen och talade om att han legat hos nån granne på nån efterskiva och sovit blev allt genast mycket roligare ;p

Fredag började med häng på stan, tog bort löshåret och sen satt vi och chilla utanför kulturenhus medan vi delade på en kulglass :) Sen blev det flottmat, fix och ett försök att vädra ur min lägenhet på all värme! Alex, sebbe och stefan kom och hämtade upp mig och sen for vi till henrik och carita. Redan då var jag nog en aning för full, tappade förköpsbiljetten i taxin men återfick den efter mycket om och men :p Blev allldeles för full, ibland skämigt full. Åkte karusell med Martin och träffade en hel del folk. Himla trevlig kväll dock med lite ångest.. Nåja humöret var då på topp och förhoppningsvis förstår alla att man var i fyllan, haha.

Lördag började inte bra, mådde kasssst, hela dagen. Men jag tvingade i mig några cider där på eftermiddagen och till sist kom jag igång även om det gick segt. Helt klart godkänd kväll :)

Idag har jag iaf mått toppen, det har vairt härligt väder och jag är glad att jag är ledig imorgon. Funderar på en tripp till jokkmokk kanske :)





Har lagt in bilderna på datorn sen ihelgen men orkar inte lägga upp dom på facebook nu iaf. Kanske imorgon för nu ska jag sova :)
godnatt

KOMMENTARER


NÄÄÄÄÄ?! Hehe. Jag tror något nu. Ring mig!! Och kom förbi och titta på Rut :)

2009-08-05 // 08:16:21
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: