lätt

helgen i det stora hela har varit bra. På fredag blev det en heldag full med deep talk och massa annat i slutändan helt sinnes grejer, hahaha ;p
Åt surströmming på kvällen, men det var en lugn kväll må jag säga =)
Lördag var jag riktigt taggad, begav mig mot luleå till en riktigt bra fest. Alla vara glad och lycklig och det smittade av sig på mig, det var en toppenkväll! :D

Idag har jag mått bra trots att det varit segt. Häng med maria ikväll gjorde ju saken bara mycket bättre! Ojaa det är faktiskt nånting jag kan sakna, nånting som gör att den här byn suger mer än vad den gjorde förr i tiden. Jag kan verkligen längta tillbaka till de gamla tiderna, då livet var så förbannat enkelt! :)




Nu kanske man borde ladda upp en bild eller två.
godnatt










allt känns så mycket lättare nu


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: