gooood

veckan har varit bra. Höll hus i luleå tisdag - torsdag tillsammans med martin och emil :) På tisdag var vi på bio och hängde på max, kolla lite tv och kröp sedan i säng. Onsdag var det party, trevlig förfest på tre i gammelstan. Vi pratade om livet, blev nostalgisk och lyssa på sköna gamla låtar som celine dion och faith hill, haha :) Sen for vi in till stan på fest vidare till färjan, riktigt kul om än lite för full :p Åt på max och träffa Kalle B, sedan efterfest i stan slutade med att vi satt och kolla film :)

Mådde som man förtjänade dagen efter, eller vi kom fram till att jag nog har förtjänat det alldeles för ofta, jag borde väl kunna få må bra dagen efter nån jävla gång. Körde hem vid halv tre, spyfärdig och sliten. Men väl hemma mådde jag faktiskt bättre :)

Allt var najs, nu får vi se om det blir nollning, inflyttningsfest, sthlm, grönan, utlandet? Jaaa nog ska jag väl ta mig för nånting :)


bilder kommer så småning om, jag lovar! :)
trevlig helg ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: