dålig svenska

haha igår fick jag höra att det är svårt att läsa det jag skriver ibland. Det blir liksom jättelånga meningar och inge bra helt enkelt. Nu när jag har varit och läst igenom några inlägg, håller jag faktiskt med! Anledningen är att jag oftast är full med saker jag vill få fram och då skriver jag bara allt jag kommer på. Utan någon tanke på hur det kommer se ut.. Jag orkar helt enkelt inte lägga ner energi på om det går att läsa eller inte. Men ifortsättningen ska jag försöka skärpa mig. Tänke lite mer på hur jag formulerar alltihopa.

Vi diskuterade även hur otroligt öppen jag kan vara med hur jag mår, han tyckte det var starkt. Själv tycker jag egentligen bara det är korkat. Men av någon anledning måste jag bara skriva av mig när jag mår som sämst. Eftersom jag inte har en dagbok så blir det här. Alldeles jätteöppet och tillgängligt för hela världen. Men ja så är jag, jag är för öppen för mitt eget bästa. Dags attt införskaffa mig en dagbok kanske ;p



 Ska snart hämta maria på kallax sen blir det vlm igen.
ses! :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: