äntligen

jag har hittat tillbaka till mig själv. De senaste månaderna har jag varit helt lost. Jag har bara varit så nere och ledsen och inte känt igen mig själv faktiskt. Jag är verkligen en upp och ner människa. Antingen är jag på toppen humör eller så är verkligen allt jättedeppigt. Men på sistone har det bara varit deppig. Jag har verkligen inte sett ljuset i någonting. Kan ju bero på att jag har lagt all min energi på nånting som jag trodde skulle kunna bli bra, vilket det aldrig blev. Det var redan försent. Det tog all min must, det tog hela mig. Jag hade kunnat ge hela mig till dig, jag gav allt. Det är svårt att förklara en sån känsla är då man känner att man kan ge hela sig själv för att allt ska bli bra, och det är ännu svårare att inse att den man vill ge det inte känner samma sak.

Men nu är jag tillbaka iaf, mitt glada jag. Den människan jag vill vara. Jag tyckte bara att ni skulle veta det. Jag lägger allting bakom mig nu, jag tänker inte vara bitter, ledsen eller arg. För dessa människor som har fått mig att känna såhär är inte ens värd det, dom är inte värd min energi. Min energi kommer jag i fortsättningen lägga på de människor som har funnits här för mig, trots att jag varit nere och bara det gör att allt känns toppen great! :D

KOMMENTARER


Ne, inte det /:

2009-08-19 // 22:51:00

Det låter som en utmärkt idé vännen =)

2009-08-20 // 11:30:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: