tjockis

nu har jag kommit hem från stugan, det har varit skitväder. förutom idag mellan 16-18 då jag förövrigt körde bil mellan högträsk och jokkmokk turochretur för att handla tunnbröd till den rökta fisken.. Nåja resten av sverige verkar ju haft fint...

Så nu får jag väl ta och fusksola några gånger för att komma ikapp alla övriga. Det har varit riktigt mysigt och lugnt i stugan, ikväll ska jag mest chillla och imorgon blir det plugga, städa och motionera.
Jag måste verkligen sätta igång med mina promenader nu, jag har aldrig någonsin varit så tung som jag är nu, det är illa! Och jag tror ju knappat att den här helgen gjort det nå bättre. Ska jag väga lika mycket som jag vägde förra sommaren har jag 8 kg att gå ner, och då lär jag ju få kämpa lite också!!

nåja, det kommer nog gå bra.
ska väl börja med att endast äta nyttigt ett tag framöver från och med nu.

På tisdag är man tillbaka till verkligheten, och jag tror det blir en bra verklighet :D
puss.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: