snart onsdag

än en dag som bara försvunnit, utan något som helst pluggande. Vilket jag faktiskt måste ta tag i nu innan jag somnar så jag har nå att komma med till min handledare imorgon, har massvis kvar att göra med mina uppgifter och nu är det ju enbart några dagar kvar. Hann inte hämta ut mina böcker idag vilket sög, så imorgon måste jag komma ihåg dom, även fast det kommer svida i börsen rejält!

Ikväll blev det en promenad, denna gång tvingade jag med mig mor och gud så härligt det är. Jag njuter verkligen nu när vägarna blivit bara och det blivit plusgrader,  jag kommer vandra runt i byn var eviga kväll hela sommaren då det är så där lagomt svalt och friskt :)


Mischka kommer till luleå snart och därför måste jag fixa det här så jag hinner och tar mig tid med henne utan dåligt samvete, det ska bli så kul att se den där lilla pinglan igen :)



pusssotjosan

KOMMENTARER


Micaela

Jaa kaj... jag vill ju hinna se diig ju!! I morgon så är jag i stan! :D puss så länge!

2009-04-22 // 10:42:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: