klagomur

vilken bakisdag igår alltså, jag som skulle ta det lugnt! Nåja det slutade då med att jag låg i sängen till sex på kvällen och spydde ett antal gånger. Det blev inget pluggande, ingen exeminationsuppgft inlämnad och jag känner mig gode jävla värdelös. Den här dagen började inte mycket bättre eftersom jag steg upp vid sex imorse efter 4 timmars sömn för att hinna duscha innan jag började skolan 8.15, trodde jag!! Det visade sig att vi först börja 10.15, less tjej

Sen var jag så nära att somna på föreläsningen om rörelseapparaten jag kände riktigt när huvudet höll på att falla i bordet ett antal gånger, sjukt jobbigt. Efter det skulle vi lämna in en uppgift som vi skrivit i början av utbildningen, och det slutade med att vi blev oense om vi skulle göra om skiten eller chansa och skicka in, jag tyckte vi skulle chansa :P haha så där blev vi till kl 18 och så har vi lite att pluggga in tills imorgon på det då. Kom hem vid 18.30 trött som en gnu, la mig i sängen för att vila. Ingen bra idé kan jag ju säga, hahaha. Vaknade 20 av att kim ringde men fattade typ ingenting pch sa att jag skulle ringa upp, sen vakna 21 igen. Hungrig som fan, så ¨åt middag för ungeför en timme sen, blev nudlar :p

Jag har så mycket jag borde göra räkningar, städa, massa plugg, massa samtal jag borde ringa, massa häng jag borde hinna med och vad gör jag? Inte ett skit! Fan vad dåligt.
Imorgon är jag ledig och då ska jag ta och göra en hel del för att lätta mitt dålig samvete och min klump i magen, stressen inombords. Det måste jag


i övrigt vet jag ingenting om nånting, men det är ju inte direkt ovanligt. åh
bara massa klagan, förlåt. Men det känns som så just nu

tjoo

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: