hårfix :)

dagen har ju gått som den ska enda tills jag kom till det där med pluggandet och exeminationsgrejen, då blev det DH och ben & jerry glass istället :) haha Nåja, har väl några timmar på mig, eller i en dag imorgon. Men borde väl inte skjuta upp det nå mer antar jag :p

Har lite ångest för maxburgaren och glassen idag, det närmar sig nu och jag behöver ner några kilo annars blir det naket på balen ;p haha.


Här får ni se före och efter hårfixet. Tyvärr syns inte skillnaden så mycket och sminket har ju som försvunnit så, men i verkligheten blev det en förbättring :) Nu väntar vi bara på löshåret så ska jag snart bli långhårig igen ;D

  
före                              efter


KOMMENTARER


Patric sa "Såg ni Kajsa?" :)

2009-04-30 // 15:41:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: