GLAD påsk

idag är jag glad, det kunde ha blivit en riktig trist dag. förjävla trist och tråkig. Men det blev den inte :)
Nu ska jag iväg och jobba sen blir det en promenad, packa och bege mig mot stugan. Kommer nog fram rätt sent, men bättre det än tvinga sig upp tidigt som fan och köra med sömn i ögonen.

Igår var jag till naders en sväng som kommit hem från nogre tillfälligt. Sen följde micke, dne och linus med hit till mig och surrade och lyssna på musik. Det var trevligt., absolut :) Synd bara att jag blev trött och tog frnuftet tillfånga och gick och la mig. Nåja.

Måste sätta igång med lite skolarbete, annars kommer det här gå illa det kan jag lova, me eftersom mina böcker inte kommit än är det lite svårt.

Nu måste jag fara.
GLAD PÅSK! :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: