frisk luft

dagen började väl inte så bra, höll på att försova mig och kommer väl några minuter försent. Fick iaf sticka en hel del så börjar bli en hejare på venproverna snart ;p haha.
Sen har dagen rulllat på, slutade praktiken vid två och då for jag hem och låg på spikmatten i drygt 40 min sen sov jag även två timmar, haha. Helt slut tjej efter alldeles för lite sömn den gär helgen. På fredag somnade jag inte förens på morgonen och sen var det bara upp för att bege sig mot kiruna med bror, sen somnade jag inte fören sent på lördagnatt och sen upptidigt som fan eftersom jag började jobba 6.45, redan då var jag alldeles slut och höll på att åka på en försovning där med, illa.

Nåja nu har jag ju fått sova, fast jag har massvis med pluggande som borde göras men utan böcker går det svårt. Ska hämta ut dom imorgon, så då får jag lägga på ett kol! För på fredag är vfu tiden slut och tills dess ska jag ha hitttat en vetenskaplig artikel, informerat en patient om någonting, gjort en observationsintervju och utifrån det gjort en åtgärd samt ha ett värderingssamtal och skriva eximinationsuppgiften. Jag kommer vara alldeles slut, död och less efter den här veckan.

Ikväll har jag och Sofia och 97:an, riktigt skönt. Alldeles lagomt varmt också, frisk luft och massa surr sånt gillar jag. Plus att jag faktiskt känner mig både duktig och pigg nu, bara fortsätta såhär så är jag snart där jag var för ett år sen då jag även var 6-7 kg lättare ;D

nu ska jag söka nån vetenskaplig artikel och sen duscha, det blir nog najs det.
pusss



KOMMENTARER


Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

2009-04-21 // 12:54:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: