flum.

idag har jag varit hyffsat duktig. Blev en långpromenad ikväll med, oja jag är nöjd med mig själv. Det hade nog troligtvis inte alla varit, för vissa är helt sinnes och tränar och har sig flera gånger per dag. Dom skulle nog se mina promenader som en vilodag, men för mig är det alldeles lagomt.
Jag behöver egentligen inte göra så mycket mer än promenera och sluta med söta saker så går jag faktiskt ner. Jag har den turen, men egentligen är inte det så viktigt längre.
Komma i balklänningen är ju som ett mål, men i övrigt gör det mig ingenting att jag väger några kilo mer än förra året, jag är ändå rätt lagom.

Jag kan verkligen inte se det fina i alldeles för smala tjejer heller, det ser helt enkelt konstigt, sjuk, fult ut att vara för smal. Så jag är faktiskt nöjd. Men med det faktum att jag faktiskt försöker övertala er om det så kanske det ändå är så att jag hade önskat bort några kilo.
Fan vad less jag blir att jag alls skriver det här, att vikten ändå kretsar så mycket i skalllen..

Jag var och kollade igenom min blogg lite idag när jag egentligen skulle göra annat, endast för att slippa göra annat :p Iaf så upptäckte jag hur mycket roligare det var att läsa min blogg förr. Jag skrev mer varierande och friskt om allt möjligt, jag hade mer bilder, och bilder är så kul ids man inte läsa är det skönt att kolla lite på bilderna, det är de inlägg man oftast läser sen också :) Jag var helt enkelt roligare förr.

Nu har jag hamnat i en fas där det mesta handlar om skolan eller min vikt, svintrist. Nåja ska skärpa mig, det där håller inte.
Men faktiskt så är jag inte den enda, många av de bloggar jag läser hamnar i ett ämne som de ständigt skriver om skolan, familjen, träningen, jobbet, paniken, naturen, smärtor, kärleken m.m. Visst vi skriver om det vi är med om, det som är vår vardag men märker oftast inte själv när det bara börja bli tjatigt och ointressant.

Nåja så småningom kommer vi alla ur det där och in på ett nytt ämne vi kan nöta på, och jag fortsätter ändå nöta på dessa bloggar ändå så ;p
haha


det här blev ju bara ett jätteflummigt inlägg. Men vafan nu kommer det en bild också bara för lite förbättring :)


hjärtan


nu ska jag söka den där artikeln, jävlat omöjligt!
godnatt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: