vad ska man äta?

vad ska man äta idag då? Den ständiga frågan! Varför består livet mest av mat och sömn. Svintrist grejer egentligen.
Nu är det snart helg igen, Kim kommer hit :) Det ska bli kul, lite syskonhäng är egentligen aldrig fel. Han ska hjälpa mig att formatera om datorn och jag ska kolla in när han spelar på lördag. Sen blir det väl nånting, kanske bowling eller bio? Det kan jag väl få unna mig? :) Husfest i byn hörde jag, det är ju synd att sånt ska hända då inte jag är hemma, men fjärde oktober är jag där, redo för party!

Idag är jag alldeles ensam här hemma. Pappa har farit, robert har farit och maria skulle komma men det blev det inget av. Men det kan vara bra kanske, sätta igång med lite pluggande. Jävligt nödvändigt faktiskt, men det finns nog inget jobbigare än det känns det som.
Men först och främst ska jag koncentrera mig på maten! jobbiga ätande :p

see you!

KOMMENTARER


Robert

men hörru nån gång ska jag väll kunna vinna:P

2008-09-18 // 23:11:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: