JÄVLA IKEA!

jag har hittat ett oskyddat trådlöst nätverk och jag är överlycklig, nu kan jag ju tjuvlåna det ibland! ;D hoho.

Jag var seg på att stiga upp imorse och vaknade först nio då robert ringde och väckte mig :) Sen fikade och gjorde mig klar för avfärd mot luleå, skulle stoppa in min efterlängtade fotgavel till sängen i bilen och upptäcker till min förfäran att dom skickat FEEEL, dom jävlarna har skickat sidogavlarna istället för fotgaveln! I min panik ringer jag tilll pappa och skriker och sen ber jag kent komma ut och kolla så jag inte sett fel, men icket! Sur som satan ringer jag ikea och frågar hur man kan vara så dum??! Vad ska jag sova på nu liksom.. Tjejen jag pratar med är inte fullt så förstående och säger till slut efter mycke väntande att det är transportbolagets fel isf och att dom kommer ringa upp mig. Det här var tio på morgonen och inte fan har jag fått nått samtal än. Så imorgon blir det att ringa till ikea igen för jag har inte tänkt ligga på en madrass i tv-rummet länge till. Jag kan bli så jävla arg på sånt här klanteri, och nog fan lyckas det alltid drabba mig!

Annars har väl dagen fortsatt lite bättre, trots chocken om de misstänkta vållandet till annans död just utanför vuollerim, man tror som aldrig att nått ska hända där vid oss, det är alldeles för litet så när det gör det blir man väldigt förvånad..

När jag kom till luleå hjälpte sofie mig iaf att bära när sidogavlarna i källaren och sen for vi till skolan. Vi fick lyssna på hela namnuppräkningen som tog typ tre timmar och sen blev vi indelade i tre klasser och tre grupper, jag blev i klass C grupp 2. Efter det for vi in till stan några stycken käkade på max och kollade in på biblioteket efter lite böcker. Sen tillbaka till porsön för att kolla in lulespexet, vi fick se phösarna i vanliga kläder och inga solbrillor, det var coolt. Man förstår liksom inte hur olik sig en person kan bli i overall och brillor. Och att det var henrik som hade delat ut uppgifter åt oss när vi städade kåren den där kvällen, det hade man aldrig kunnat ana! :p haha.

Imorgon ska jag och alex käka tacos och surra hela kvällen, det ska bli mysigt! och så kommer min efterlängtade soffa :D

Nu är det dags för mig att sova för bussen går 7.25 och då ska jag ha hunnit duscha, fika och fixa mig. Joo ge mig ett lycka till.


och jo förresten, det var inte alls dig mischka lilla jag menade när jag skrev det där igår, trots att vi inte hörs så ofta så vet jag att vi här varandra där varmt om hjärtat och när vi ses eller hörs är vi fortfarande lika nära :)) Du är bra du med, himla jävla toppensuverän! ;D


godnatt och sovgott



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: