duktig blogg!

idag har jag varit på fältstudier på avd 46, hjärtsjukvård i sunderbyn. enda sen kl 13 till nu, en hel dag helt enkelt. Men det var intressant, kul att se vad man kommer syssla med resten av sitt liv kanske?
 :p haha det där lät bara tråkigt, resten av sitt liv, låter ju jätte långsamt!

Nu sitter jag och väntar på idolfinalen och sen ska jag ta tag i räkningarna. Lite latin borde jag också träna in, jag känner att jag är pågång nu ;)

och tack blogg.se eller publishme för att inläggen sparas även fast datorn slår av helt plötlsigt sådär! :)



en gammal favorit :)

KOMMENTARER


Robert

jaaa jag vet de e svin bra att de spara märkte de i går :P

2008-09-29 // 23:10:33

Det är ju ganska tungt innan man kommer in i pluggandet, men sen går det som bara av farten. Fast för mig fungerade det väl inte riktigt att plugga hemma, man hittar som lätt på annat att göra. Jag spenderade en hel del tid i bibblan :)

2008-09-30 // 03:09:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: