syns på en månad

jag håller på att dö, det här kommer aldrig att gå jag kommer inte fixa skolan, jag är inte så smart och duktig. Det känns som att det är alldeles för mycket på en gång. Har suttit nu hela kvällen och gått igenom pappren och anteckningarna över anatomin och fysiologin, jag har också skrivit upp punkter för det jag måste lära mig på mindre än en månad typ

terminologi, cellen, nervsystemet, aktionspotenitialen, cns, pns, hjärnans blodförsörjning, dna, blodomloppet funktioner, blodkärlen, blodtrycksreglering, ekg, andningsorganen, andningsreglering, näringsfysiologi, lugnkretsloppet, autonoma nervsystemet, koldioxidet och syrets transport i blodet m.m plus den andra tentan i omvårdnadens grunder som jag inte en kollat igenom..

Vi ses väl om en månad då för nu blir det att låsa in sig själv slänga ut tvn, datorn och telefonen. Jag hoppas att pappa inte ska jobba här nå mer efter den här veckan och trots att det är kul att han är här så kan jag verkligen inte plugga när nån annan är här, jag måste ha det jävlat knäppt tyst om det ska gå. Så vi får väl se hur det har ska lösa sig.. Just nu känns det faktiskt jätteomöjligt.

ett nytt försök btw



sådär jaaa!! :D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: